ימין יהלום > כללי > בדיקת התאמה לתמ"א 38

תוהים האם הבניין שלכם מועמד טוב לתמ"א 38? שואלים את עצמכם למה תמ"א? כנסו וגלו בעצמכם!

בישראל קיימים מבנים ישנים רבים, אך יחד עם זאת לא כולם מתאימים לפרויקט תמ"א 38 או לפינוי בינוי. לכן, החלטנו בחברת ימין יהלום יזמות בע"מ להעמיד לרשותכם דרך לקבל תשובה ראשונית לגבי ההתאמה הפוטנציאלית של הבניין שלכם לפרויקט תמ"א כדי שתדעו האם כדאי לכם להיכנס לתהליך או לא באלו תנאים.

מה המשמעות של פרויקט תמ"א 38?

המשיכו בקריאה או היכנסו למחשבון תמ"א 38

פרויקט תמ"א 38 בבניין המגורים שלכם מעניק לכם יתרונות רבים כגון חיזוק המבנה בפני רעידות אדמה, הוספת מעלית, סגירת קומת עמודים ללובי מרווח, החלפת התשתיות הישנות בבניין, הקמת גינה מטופחת, תוספת ממ"ד ומרפסת לדירות הקיימות, שיפוץ חזית הבניין ועוד, כל זאת ועוד בלי שתוציאו שקל מהארנק מאחר וכל העלויות מועמסות על היזם והקבלן. ראוי לציין כי פרויקט תמ"א 38 בבניין שלכם יעלה את ערך הנכס בבעלותכם כך שתוכלו למכור ולהשכיר את הדירה במחיר גבוה יותר.

מי יכולים להיות מועמדים טובים?

ברוב המקרים יהיו אלו בניינים שנבנו עד לינואר 1980, אשר מהנדס קבע שאינם בנויים לפי התקן הישראלי שמספרו 413. אם לבניין שלכם יש חניה, גובהו גם הוא צריך להתאים לתמ"א ועוד גורמים חשובים רבים אחרים.

מכיוון שיש שאלות רבות בדרך לבדיקת ההתאמה, אנחנו רוצים לקצר לכם את תהליך הבדיקה וקבלת התשובות. יצרנו עבורכם שאלון קצר עם פרטים הכרחיים לקביעת התאמה עקרונית אותו יבחנו המומחים שלנו לתמ"א ותוכלו לקבל תשובות מהירות ומדויקות.

חברת ימין יהלום יזמות בע"מ מתמחה בייזום וקידום פרויקטים בתחומי התחדשות עירונית, פינוי בינוי, תמ"א 38 ובייזום פרויקטים ומתחמי נדל"ן ייחודיים. החברה מזמינה אתכם לבדוק האם הבניין שלכם מועמד טוב לתמ"א 38, כל שעליכם לעשות הוא למלא את הטופס הקצר בקישור הבא בדיקת התאמה לתמ"א 38, ותוך זמן קצר נחזור אליכם עם תשובה.

Related Posts